-
-
- Kosttilskud
- Træningstøj og sko
- Træningstilbehør
- Mad og sundhed
- Varemærker
- Udsalg
- Nyheder
- Inspiration
- Outlet
-
-
-
Log ind
-
Indkøbskurven
-
- Kosttilskud
- Træningstøj og sko
- Træningstilbehør
- Mad og sundhed
- Varemærker
- Udsalg
- Nyheder
- Inspiration
- Outlet
Returnering, ombytning og reklamation
Hvordan returnerer jeg en vare eller bruger min fortrydelsesret?
Som kunde hos MM Sports har du altid fortrydelsesret med returnering inden for 30 dage, når du handler online – og dette gælder fra og med den dag, du modtager ordren. Den returnerede vare skal være i ubrugt og uændret stand. Hvis du fortryder og returnerer varen, opkræver vi et administrationsgebyr på 29 kroner, som trækkes fra dit refusionsbeløb. Vær opmærksom på, at retur- og fortrydelsesretten ikke gælder intimbeklædning som f.eks. undertøj.
Returner med Budbee Home, Budbee Box eller Instabox
- Gå til vores returportal
- Indtast dit ordrenummer og din e-mailadresse. Vælg derefter, hvilke produkter du vil returnere, og af hvilken årsag.
- Pak de varer, du ønsker at returnere, i en valgfri emballage. Varerne skal være i samme stand som ved levering.
- Den sms, du modtog fra Budbee eller Instabox ved levering, indeholder et link til at bestille en returnering. Du behøver ikke en returlabel. Budbee og Instabox ordner det selv, når de afhenter din pakke.
Returner med PostNord
- Gå til vores returportal
- Indtast dit ordrenummer og din e-mailadresse. Vælg derefter, hvilke produkter du vil returnere, og af hvilken årsag.
- Pak de varer, du ønsker at returnere, i en valgfri emballage. Varerne skal være i samme stand som ved levering.
- Når du har oprettet en returnering, modtager du en QR-kode via e-mail fra PostNord, som du skal vise, når du indleverer pakken på det nærmeste indleveringssted.
Hvordan laver jeg en handel?
1. Ønsker du at lave en ændring i farve, smag eller størrelse, kan du også gøre dette i en af vores butikker, dog skal du kontakte butikken og sikre dig, at dit produkt er tilgængeligt, da vores sortiment kan variere mellem butikkerne. Du skal også medbringe eller på anden måde vise din kvittering, hvor prisen på varen er inkluderet.
2. Hvis du vil ændre dit produkt eksternt, skal det returneres i henhold til trinene ovenfor. Vi udsender ikke et nyt produkt automatisk, men du skal selv afgive en ny ordre på vores hjemmeside. Kontakt kundeservice, hvis prisen på dit specifikke produkt har ændret sig.
Hvornår refunderes en godkendt returnering?
14 dage fra den dato, vi modtog returneringen.
Reklamation? Kontakt vores kundeservice
Hvis du mod forventning opdager, at der er en fejl ved en vare ved levering, bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt for at foretage en reklamation. For at håndtere sagen hurtigere bedes du derfor oplyse, hvilket ordrenummer reklamationen drejer sig om, vedhæfte et billede af den defekte/beskadigede vare, give os dine kontaktoplysninger og beskrive, hvad der er sket, eller hvad du er utilfreds med.
Ved reklamationer over varer fra GASP skal PO-nummeret oplyses. Dette nummer er trykt på varens mærke med vaskeanvisninger.
Hvis der opdages skader på emballagen ved afhentning, skal der straks reklameres over dette til udleveringsstedet, som derefter skal returnere pakken til os. Kontakt også kundeservice via mail eller telefon for at fortælle, hvad der er sket, og hvilken ordre det vedrører.
Smager godt :)
Har handlet der flere gange og vil gøre det igen
hurtig levering, god pris
Dejlige trøjer
Super, alt i orden. Hurtig fragt
Fantastisk kvalitet produkt og god service. Jeg kan anbefale 100♡.Tak
Fine produkter,hurtig levering og ingen komplikationer her
Virker som det skal fik leveret det jeg havde bestilt hurtigt
Hurtig levering, lækkert tøj, ingen problemer 💪
Fandt et produkt som jeg skulle bruge, men desværre skal jeg tage 2 piller for at få det optimale mg. Har set at andre produkter har samme mg med kun 1 pille. Det er bare bedre for mig.
Lækker vare!
Jeg lavede en bestilling og fik pakken dagen efter.
-
Kundesupport
-
Butikk
-
Oplysninger
-
Forum & Blogger